Sunday, November 28, 2010

Амьдрал чи надаас юу хүснэ вэ

Алхам бүртээн би салаа замын уулзвар дээр
Асах гэрлэн дохиог хүлээн хүлээн зогсдог
Арайхийн гатлан алхаж байтал
Ахиад л гэрлэн дохио гялс хийдэг

Буцаж болдоггүй тэр олон салаа замаар
Буруу зөв гишгэлсээр л бэдэрсээр
Эцэс төгсгөлгүй тэр замаар
Эхээс төрснөөсөөн хойш мөлхөлсөөр л

Гар өргөн ганц машинд сууж үзсээн
Ганцхан хором яваад л тэрний дугуй элэгдсэн
Гарцаагүй хурдхан явах галт тэргийг хайж үзсээн
Ганцхан буудал явуулаад л намайг амбаардаад буулгасан

Дуунаас хурдан онгоц би олж чадах ч
Дутаасан бүхнийг чинь би олж чадахгүй болохоор
Хүсэхэд хясах бүхэнд чинь би хорсохгүйгээр
Хүссэн замаар чинь л би гэлдэрнэ ээ.

Амьдрал чи надаас хүссэн бүхнээн
Алгын чинээхэн зүрхийг минь ч адаг сүүлд нь
Авах бүхнээн авч одох болохоор
Аргадаж чамайг гуйхгүй ээ

Мурийлгаж зурсан зам дээгүүр чинь би
Маргааш ч гэсэн алхах л болно
Махийлгаж тавьсан тэвэн дээр чинь би
Махан хөлөөрөөн ч хамаагүй гишгээд л гарна

Гэгээтэй өдрийн дардан замаар
Гэгэлгэн дуутай би алхаад л гарна
Гэрэлтэй гэрэлгүй ч зорьсон зүгтээн
Гэлдрээд, гүйгээд инээгээд л очно.

2009.07.29
Cheongju, South Korea

No comments: