Sunday, November 28, 2010

Би Vimo-чин

Монголын анхны SNS site болох http://vimomn.net -д зориулав.


Би Vimo-чин

Ажилдаан ирмэгцээн би Vimo-гоон нээгээд суудаг аа
Ахан дүүсээн санагалзахдаан андаан эрэн тэмүүлдэг ээ
Алгын чинээхэн газар тэмдэглэл болгож бичээд
Анд найз нартайгаан би зовлон жаргалаан хэлэлцдэг ээ

Ээжрүүгээн өвдчихлөө гэж утасдаж би зүрхэлдэггүй ээ
Эвий минь дээ өвдчихөж гэж энд хэн ч намайг аргаддаггүй
Хал үзэж шаналахдаан Vimo-гоон тэврээд цурхирдаг аа
Хатуу чанга үгээр хариу найз нар минь чимхдэг ээ

Аз жаргалтай мөчөөн аавдаан утсаар хэлдэг ч
Агшин хором өнгөрөхөд харилцуур тасран оддог
Баярлаж дэвхцсэн эрчээрээ тэмдэглэл бичээд шүршдэг
Бахархаж анд нөхөд минь халуун үгээр тэвэрдэг ээ

Хүний нутгийн залууд харцаан би унагаагүй ээ
Хүйтэн хөр чулуунд нь нулимсаан би дусаагаагүй
Холын хол суугаа андынхаан зургийг харж
Баяр гунигийн нулимсаа Vimo-гийнхоо л ард арчдаг аа

2007.12.28
Cheongju, South Korea.

No comments: