Sunday, February 1, 2009

Эртний шүлгийн цомирлогоос минь ...

To my SUN

Хун цагаахан үүлс хөлөглөн
Хурмаст тэнгэрээр нэг аялахсан
Хайрлан хайрласан сэтгэлээрээ жигүүрлэн
Хайртай чамдаа би очихсон
Олон оддын тэртээх огторгуйд
Оюун бодол минь дүүлэн одно
Олноос онцолж ганцхан чам руу
Ондоо нэгнээс харамлан тэмүүлнэ
Дуулим талын цэцэг бүхнээс
Дэлгэрч дандаа цэцэглэхийг хүснэ
Дурлал Хайрын минь эзэн чамаас
Дуусашгүй мөнхийн хайрыг л би хүснэ

1998.05.
Улаанбаатар хот.

Харуусал

Хацар даган урсах нулимс
Хаа нэгтээ шингэн оддогч
Харуусал төрүүлсэн тэр үгс чинь
Хатан зүрхэнд минь шигдэн үлддэг юм
Хэн нэгний хэлэх үгэнд л
Хөндүүрлэн өвтгөж гуниг төрүүлдгийм

2000.05
Улаанбаатар хот.

...

Нулимсан дусал бодлын хур болон буухуйяа
Нойтон сормууст нүдийг минь ширтэх тэр нэгэн залуу
Надад тохиолдсон бүхнийг сэтгэлдээ ургуулан бодов уу гэлтэй
Нэг хэсэгхэн нүдээ анвхийлэн бодолхийлснээ
Цонх ширтэн зогсох миний хажууд ойртон ирж
Цонхоор харагдах бүхний л тухай ярив уу гэлтэй
Цовоо итгэлтэйхнээр ярьж байснаа
Царайг минь хараад дуугай хурааж
Царайлагхан харцандаа бодол хөврүүлсээр хоцров
Нэрийг нь ч үл мэдэх тэр залууг би харцаараа үдэн
Нэрээ хэлэхийг үл хүссэн бардамхан зандаа би гоморхон
Намайг ойлгож ядах тэр сэтгэлийг сэтгэлээрээ би үдэн
Нэгэн хэвшил болсон өнөөх л буудалдаа би буулаа
Итгэл сэтгэл дүүрэн бардамхан алхаж явахдаа бол
Инээмсэглээд л зөрөөд өнгөрөх нэгэн байлаа
Ингээд орхиод одсон түүний хажууд
Итгээд хүндэтгэж биширхээр залуу байлаа
Арагш эргэж үл харах сэхүүн тэр зан минь
Арын цонхоор даллан инээмсэглэх тэр нэгэн залуугийн хамт
Алдаж оносон амьдралын минь нэгэн агшнаас
Алгуурхнаар замхран оджээ

1999.08
Улаанбаатар хот.

No comments: