Sunday, February 1, 2009

Орхиод одсонд уучлаарай!

Нүд гэдэг хүний толь юм уу
Толь гэдэг орчлонгийн нүд юм уу
Чи минь миний сэтгэлийн толинд шингэж
Чиний толинд харин миний нүд л шингэж
Тэнд үлдсэн миний нүд гэхдээн
Тэвчимгүй занг чинь хөдөлгөж орхиж
Үг бүхэн үйлдэл гээч модны үндэс ч юм уу
Үйлдэл гээч нь үг гэдэг модны үндэс ч юм уу
Хөндлөн тэр модны хэлтэрхий хугархайг
Хөл доогуур чинь шидэж би үзсэн юм
Хөлөө өргөхөөн чи минь мэдэлгүй
Хөндий түүн дээгүүр даваад ойччихсым
Орон зай гэдэг орчиж болох орчлон юм уу
Орчлон хорвоо гэдэг орон зайн хэлхээс юм уу
Орон зайн хэрээсэн дунд
Огтолж би хайч гүйлгэсийм
Одтой шөнийн тэр нэгэн үдэш харин чи
Оногдож тэр хайчинд минь шалбарсым
Хайр гэдэг халуун итгэлийн эхлэл юм уу
Халуун тэр итгэл хөрөхлээр хайр гээчийн төгсгөл юм уу
Ялгуун хайрын эгшиг ямар чиг уянгалаг байв даа
Яаая даа гэмээр халуун сэтгэл ямар чиг ариун байв даа
Хаяад одсон учиг шалтгааныг минь
Хэрээстэй үгийн утгаас хайгаарай!
Хайчинд урагдсан орон зайд
Халуун уучлалаар нөхөөс тавиарай!

2008.02.20
Cheongju, South Korea

No comments: